Eliff_42 Doğumuma çok az bi zaman kaldı ilk dogumumda uyutuldum şimdi yine sezaryen olacağım doktor belki de yarım uyuşturucak siz tecrubelisiniz bu durumda bi acı hissi gibi ters giden bişey vs oluyor mu avantajı zaten bebeğe hemen kavusuyorsun uyutulunca biraz daha geç uyaniyorsun ve ağrın oluyor uyuşmadığı için peki yarım uyusturunca herhangi kötü bişey oluyor mu korktuğum için soruyorum bide piskolojim bu şekil şeyleri kaldırmıyor yarım uyussa hata mı yaparım akıl verin bana lütfen ama korkmayayim diye tersini söylemeyin lütfen o an nasıl oluyorsa onu söyleyin 🥺🥺
ErdemirinAnnesi Eliff_42 ben kendim istedim uyanık olmayı bel altı uyuşturdular iyikide öyle 2 ciyede öyle olucak ilk ağlayış sesi direk sana göstermesi çok güzel çok şükür yaşaadım benim bile canım çok tatlı ben yaptıysam sennde yaparsın ve hiç bi acı hissetmiyorsun
Azra41 Eliff_42 Korkulacak hiç birşey yok bence şahane bişey bebeği ilk sen görüyorsun annesi olaraktan 🥰 ve komple uyutmaya göre zaten ağrın sizin olmuyor. Eğer panik yaparsan sakinleştirici yapiyorlar zaten 😊
prematureannesi_ Eliff_42 hayır hatta ben şu tepedeki lamba kenarından izlemiştim yarım yamalak yansımalar sadece ağız kuruluğum çok oldu
GizemKadirr Eliff_42 tamamen uyutulmak nasildir bilmiyorum ama ilk kızım da da yarim yapilmisti ve asla bi sorun yasamadim. Benki cok korkuyordum sezeryandan. Ama asla acı yok cikarken bi onu hissediyosun ama acili bi durum degil. Vee onu görmek dunyalara bedel. Simdi yine yarim istiyorum nasipse 🥰
Eliff_42 ErdemirinAnnesi ay inşallah ya o kadar tedirginim ki 🥺 ilk ayağa kalkınca falan yürümede bi sıkıntı fln olmuyor dimi
Eliff_42 prematureannesi_ ayy yok ben bakarsam piskolojim bozulur bakamam ben panik atagim var benim 🥺
sibelcv Eliff_42 bende çok endişeliydim ama hiç bir sıkıntı yaşamadım sonrasındada olmadı çok kolay gecen bir sezeryan süreci yaşadım hatta biraz ağrım olmuştu bebeğimi emzirirken geçmişti ağrım işimdi ikinciye hamileyim umarım bundada aynı şekilde geçer bende de şuan ilk doğumundan farklı bir şehirdeyim yeni doktor yeni hastane buda rahat geçermi endişesi var biraz
Azra41 Eliff_42 bende de panik atak var karnıma bastırdilar bebeği çıkartmak için ben kurbanlık dana gibiydim sakinleştirici yaptılar kafalar leylaydi skshdhsks
prematureannesi_ Eliff_42 ben o an şoktum ve tesadüf gördüm tepede dedim izleyeyim yarım yamalak zaten birşeyler görüyorsun aralardan hahah 😂
mercimekkoftesi1 Daha dün sabah ikinci sezaryenimi oldum, hiç korkulacak bişey değil. Yarım uyuşunca evet ilk ayağa kalkarken falan sıkıntı oluyor ama bünyeye göre de değişiyor o. İnşallah seninde çook kolay geçer hemen kavuşursun yavruna 🩷
Night Eliff_42 Eminim herkesin tecrübesi farklıdır ben komple uyutulmuştum çok da memnun kaldım yine çocuğum olursa yine komple isterim 😄
Aaaysee Eliff_42 dün sezaryen oldum canım tüm gerçekliğiyle söylersem çekiştirme çok hissettim ama herkes hissetmiyor burdan okuduğum kadarıyla,çok mide bulantısı oldu bide bende ameliyat anı öğürdüm baya bide ama bebeğimi gösterdikleri an harikaydı 😻