Denizkaramuk Eliff_42 Benim sezaryen olma gibi durumum olabilir kesin değil. Ama olursa bende spinal istiyorum çünkü genel anestezinin ayılma süreci anesteziyi vücuttan atma süreci daha zor oluyormuş🙏🏼
3melekannesi1568 Eliff_42 hiç bir acısı yok ilk kızımda bel altı uyuşturmuşlardı ama kızım doğduktan saniyeler sonra bayılmıştım ameliyat bitince uyandım kızımı görmemiştim ikinci çocuğum olan oğlum da yine bel altı uyuşturdular sadece midem bulanıyordu kusacak gibi oluyordum ameliyata istifra etmedim tuttum kendimi çıkınca 4 5 defa istifra etmiştim şuan üçüncü çocuğuma hamileyim ve sezeryanımda bel altı uyuşturma istiyorum
ikibaloglanannesi 2,5 ay önce spinal oldum. Ne çekiştirme ne acı hiçbir şey hissetmedim. Karına bastırma da acımıyor sonda da. İlk ayağa kalkarken saniyelik acı oluyor ama yürüdükçe açılıyorsun. Sağlıkla alın kucağınıza💕💓
Azra41 Eliff_42 bende de panik atak var karnıma bastırdilar bebeği çıkartmak için ben kurbanlık dana gibiydim sakinleştirici yaptılar kafalar leylaydi skshdhsks