reisMom sancım olunca gittiğimi yazdım zaten. Sürekli devlette takipli olsam belki devlettekilerde gel suni sancı verelim diyeceklerdi ama. Genel olarak devlet hastaneleri bekleme taraftarı oluyo doktordan doktora değişir tabi bu durum. Ben sancım olunca gece gittim çokta memnun kaldım. Sezaryen lik durum olsa illaki sezaryen yaparlardı. Şunuda söylüyüm ben oradayken kadının birisi sancıya dayanamıyorum sezaryen e alın beni diye yalvarıyodu ama almadılar. Senin açılman güzel ilerliyo kafama göre sezaryene alamam dedi doktor.