reisMom ya O neden biliyor musunuz ufacık bi ağrı hissettiğimiz de Acile gidiyoruz muayene ediyorlar 1 cm açıklık yatırıyorlar daha doğru düzgün ağrı yok hem açıklık hem ağrı bekliyoruz hele birde ilk dogumsa süreç çok çok uzuyor nacizane fikrim ağrılar çok çok kısalmadıkça hastaneye gitmemek ağrıyı evde yaşamak.Arkadasim 1 gün evde çekti ağrısını hastaneye gittiğinde 8 cm açıklık var di 2 saatte doğurdu suyunuz gelmedikçe ağırınızı evde çekin hanımlar bi ebe olarak tavsiyem bende aynısını yapicam 😍