nanazlicann ben geçen sene aralık ayında doğum yaptım. Normalde Anadolu’ya gidiyodum ama doktorum son dakika doğumu kendisi başlatmak istedi bende suni sancı istemediğim için gitmedim. Zaten 2 gün sonrada kendi sancımla normal doğum yaptım. Gece 3 ü geçerek hastaneye gittim. Öyle güzel ilgilendilerki aşırı memnun kaldım. Doktorun dan ebesine, hemşiresi ne hepsinden Allah rası olsun. Kesim olmasın diye zeytin yağıyla perine masajı yaptılar. Aşırı özen gösterdiler ve güler yüzlülerdi. Belki bana denk gelen nöbetçi tayfa öyleydi bilemiyorum ama hepsinden çok çok memnun kaldım. Kızım doğar doğmaz ten teması yaptırdılar. Bebeğimi özenle severek giydirdiler. Doğum bittikten sonra Allah razı olsun sayenizde kolay bir doğum yaptım dediğimde onlarda bana asıl senden Allah razı olsun bizi hiç üzmedin ne dediysek yaptın kolayca doğurdun kendinide bizide yormadın dediler. Ben aşırı memnun kaldım inşallah sizde memnun kalırsınız.