Nazoo7 Canimanam Bizde bugün tam 37 olduk hala ufak tefek eksikler çıkıyor 32 haftadan beri alışveriş yapıyoruz ama yinede bitmiyor :))
Nazugrak16 Nazoo7 suanlik alın bebek çabuk büyüyor ve kilosunu bilemezsiniz bende 40 güne yetecek kadar 3 takım yenidoğan 2 takım 3 aylık aldım lazım oldukça alicam birazda maddi konular
Tugba54_ Canimanam son 39🤭 bende yıkadım ütülemesi kaldı hala daha ufak tefek eksikler var 99 dan sonra çabuk geçti geliyo bana her an doğurabilirmişim de yetiştiremezmişim gibi geliyo 🤔😁
Nazugrak16 Sedavedoga 2 tane şurup yazdı ilk aldığımda içtim ertesi gün hap içtim o gün bugün şurup icmedim
Nazoo7 Nazugrak16 zaten bütün aylar için aldık 0-3,3-6, 6-9 hepsini şimdiden ayarladık zaman geçtikçe çünkü fiyatlarda artıyor ileriye dönük yapmakta iyi oluyor tavsiye ederim herkese
Sedavedoga Nazugrak16 benimde ilk günden beri var tablet şurup hepsini kullanıyorum ama anlık geçiriyor bunu da denicem inşallah iyi gelir canım sağol,😇😇