Prensesannesi14 Canimanam ay wala ben korkarım öyle sağ sol tek uyuyorum ben ama onda bile sağdan sola dönene kadar ay uy diyorim sürekli mizmizlaniyorum Allah’tan eşim hemen uyanmiyor yazık yoksa adamcağız uykusuz kalacak
Canimanam Prensesannesi14 benimki uyanmayı bırak dibinde top patlasa kalkıp bakmaz bir de cok deli uyuyor bazen can çekişiyorum hahdhadh çok kıskanıyorum ya yüz üstü yatıyor horul horul uyuyor 🥹
KaderKrmazAlva 74 gün kaldı bizimdeeee ♥️ Okadar çok merak ediyorum ki nasıl bebiş olucak aşırı hareketli çünkü 😂
Kbramhmt 32 günümüz kaldı bizimde herşey hazır sadece biberon emzik yıkama kaldı zaman çabucak geçse de gelseler artık yaaa
Ikioglusannesi Canimanam yokta ilk bebeğimde hiç hareket etmediğim hep evde olduğum halde hızlı doğum yaptım buda öyle olur gibi geliyo
Eceee Canimanam 135 olarak gözüküyor ama sezeryan olacağı için daha az zaman vardır 😊 cinsiyet net olmadığı için kıyafet alamıyorum daha detaylıyı bekliyorum 😅bel ve sırt ağrım çok var