Ben 17 si akşam suyum geldi 21.50de yatış yaptım 01.52 de doğum oldu. 18i akşam 22.00 de çıktım. 24 saat kaldım. O kadar çantama koyduğum şeyler geri geldi 🙈 Ben 1 alt üst pijama kullandım. Ekstra gecelik ve alt üst pijama geri geldi. Emzirme atleti, südyen giyemedim. Sürekli emzirme oluyor onlarla uğraşmıyorsunuz. Alt iç çamaşırı da giymedim. Depend vardı onu giydim hep. Havlu hast de kağıt havlu vardı ben zaten yanıma almamıştım. Bebek için sadece doğduğunda giydiği takımı giydi bide tulum gerisi geri geldi. Tabi herkese göre değişir evin uzaksa yedek koy ne olur olmaz ama çok abartma derim ben o kadar bavulu boşa hazırlamışım 🙈😂