ceylan_cakirr01 çok çok teşekkür ederim ikimiz de iyiyiz cok şükür 36+6 da kontrolum vardı pazartesı gunu catı muayenem yapıldı normal dogumu konustuk kararlastırdık hersey uygun dedi doktorumuz fakat ben hareket azlıgından bahsettim normalmı değilmi diye sordum doktorum irkildi sen bizim harıtamızsın sen nereye götürürsen biz oraya gideriz bu haftada sıklık olarak az ama hareket olarak sert hateketler hıssetmen lazım dedi ama ben 3 gundur hissetmek için resmen kendimi dinliyordum ultrasyonda sorun gözükmüyor gelişimide okey ama hareket yok kurt düştü hemen nst ye yolladı ordada hareket yok şekerli serum verıldı tekrar nstye baglandık hateket var ama doktorumuzu tatmın edecek durumda değil karar senın beklemen riskli bebeğin hateketinin az olması orada onun rahat olmadıgını bızım göremediğimiz bir sorun oldugunu gösterir bize dedi bana sorarsan bugun alalım dedı dogum seklıne karar vermek için gittiğim kontrolde dogurup cıkcak olmak benı cok korkuttu düşünmek istiyorum dedim eve geldim eşimle konustuk anlastık ertesı gun için yatış yaptık spinal anestezi olduk belden ugusturmalı zıngır zıngır titreyerek girdim amelıyata ama ıgneyı vurdugu andan itibaren hıc bısey hıssetmedim bebegin çıkısında bir bası hıssettim ama can yakmayan sadece baskı seklınde sonra onun sesi herseyı bitirdi zaten salı günü 37+0da 2740 gram miniğim geldi dünyaya meğer kordon dolanmış boynuna allahtan sıkmamış uzunmuş kordonu ama kalsaydı rahmın doguma hazırlamamıs henuz kendını kakasını yapması yuksek bir ihtimaldi cok dogru bir karar verdin dedi doktorumuz