Mervegvn123 tamam gibi duruyor.
Yanınıza hoşaf yapıp alın, birde birkac poşet alın bence kirli çamaşırları falan koyarsınız. Bide Pamuklari doğuma yakın kaynamış soğumuş olan içme suyu ile bir kaba bolca ıslatın. Sonra onu bı poşete koyarsınız veya ağzına streç geçirirsiniz kabın.
Daha sağlıklı olur.. kolaylık olur hemde direk çeşmeden ıslatmak zorunda kalmazsınız. Bence ıslak mendil ile silseniz bile ıslak mendili yıkayın veya en son o pamuk ile durulayip kurutun altını öyle kapatın. Popoyu kurulqmak için birkaç bez de alın yanınıza. Kurulamadan kapatınca pişik ihtimali artar diyolar