Ben sigara postu görünce çok üzülüyorum ya. Elimde değil bebeklere acıyorum , sizler için de üzülüyorum. Çünkü vicdan azabı çekiyosunuz biliyorum. Sigara içip sağlıkla doğan bebekler var dememizi bekliyorsunuz belki de. Evet var ama riske girmeye değer mi ki . Doğduğu zaman aman yanımda sigara içmeyin , diyeceksiniz içinizde sizin aldığınız nefesle beslenen bebek var . Çok üzücü 😥😥😥 şu mübarek günde sizin için dua edeceğim.. inşallah bırakırsınız nefsinize hakim olursunuz. 🤲🏼🤲🏼🤲🏼