Kubrakarahan canım yani buna ne denir bilmiyorum, 12 yıl hergün bir paket sıgara içtim, sigarayı 4 yıl önce bıraktım bırakcam dedim bıraktım. Bana onu hatırlatan şeyleri de bıraktım bi süre, kahve gibi. Bu tamamiyle bir irade meselesi. Aslaaaa kattaaa birakamiorum diye bisey yok, gerçekten istersen başarabilirsin. Sadece kendinin canının sorumluluğunu taşımıyorsun artık.