Ozgeccc- ben de en başından beri riskli gebelik geçiriyorum. İlk lekem beşinci haftada geldi daha sonra sekizinci hafta ve on sekizinci haftalarda oldu. En başından beri progestan ve pruloton kullanıyorum ve sürekli yatıyorum. 22.haftam bitmek üzere, rahmimde de kısalık olduğunu söyledi doktorum en son 3. 00tü çarşamba tekrar gideceğiz bakalım inşallah dikişe gerek kalmaz