Ozgeccc- hamileliğin boyunca en kötü destekcin stres ve üzüntü olur böyle yaparsan 🥺 başta bunları yapmaktan vazgec ve bol bol dua et canımm. 10.haftalarda kanamam başladı. 2 kez yoğun adet kanaması gibi kanamam oldu. Ve ağrılı şekildeydi düşük yapıyorum sandımm. Ama doktorun dediğine göre sımsıkı tutunmustu bana oğluşum, ve gelişiminde de hiç bir sıkıntı yoktu 🥺🙏🏻 o haftalarda kese etrafında kanama alanım mevcuttu progestan fitillerle iğnelerle geçirdik bu kanama alanını. Ama sonrasında hiç bir sorun olmamasına rağmen yine kanamam devam etti 16.haftaya kadar. En son ultrasonda rahim ağzı uzunlugumda şüphe duyup 1 hafta sonrasinda vajinal ultrasonla muayene etti doktorum. Ve 19 mm’e düştüğünü söyledi. Ani bir kararla serklaj oldum rahim ağzına dikiş atıldı 16 yada 17.haftadaydı. O günden sonra da progestan ve proluton iğne kullandım. Sonrasında bir daha kanamam olmadı çok şükür. Ve bugün sonu itibariyle 27 haftalık oluyoruz Allah’ın izniyle 🙏🏻 Yaniii eğer ki Allah’ım ona can verdiyse ömür verdiyse sana sımsıkı tutunuyor ve hiçbir kanama onu senden koparamiyor. Bu süre içinde geçtiğimiz 2 haftaya kadar hep yattım kendimi hiç yormadim. Doktorumun izniyle 2 haftadır hafif yuruyusler yapıyorum🙏🏻