Geçmiş olsun öncelikle kızıma hamileyken 6. Haftada lekelenmeler başladı bazen az bazen yoğun oluyordu günde 2 kere progestan içiyordum benim de içerde kanama alanım yoktu lekelenmeler 14. Haftaya kadar devam etti ilk hafta yattım dinlendim yaz dönemi olduğu için baktım yapamıyorum ayaklandım kendimi yormadan yürüyüşler yaptım normal hayata karıştım şükürler olsun kızım şimdi 16 aylık