berkabusra1 Papatyaaaaaa aynen ya normal bir terlik almak istedim sadece 300-400 diyorlar saçmalık artık o kadarı da 😓
Minikfasulye38 prematureannesi_ ben 2 hafta önce almıştım kendi mağazasından şu an onlineda uygulaması var onda stok görünüyor 🙂
prematureannesi_ Papatyaaaaaa bunu aldım doğumdan önce aldım giydim doğumdan sonra da hep giydim bir daha ev için alacağım hala da yaz kış giyiyorum 😂
nazsenturk-60 Papatyaaaaaa evet, veya bende oldu bilemem başkasını ama annem büyük al dediğine göre demek ki oluyordur herkesde hatta eve geldim daha çok sismisti ayaklarim 2 3 gün
prematureannesi_ Papatyaaaaaa çok rahat yüksek ama detaylı bakarsanız resimlerinde ama ben çok memnunum hatta bugün giyip çarşıya gittim elbise altlarına da güzel oluyor 🩷
Ahsenveannesi Papatyaaaaaa 10 gün önce ray Jones ortopedik terlik ldım çok rahat ama fiyatı 200 dü 300 olmuş öneremedim o yüzden