Papatyaaaaaa a101e gelmisti 70 tl aldim 2 numara büyük aldim doğum süreci ve doğum sonrası baya şişiyor dedi annem, iyi ki öyle yapmışım sürekli duşa girdim çıktım hastane de çok rahat oldu doğum sonrası da kullandım..lohusa terliği almıştım ama ayağıma olmadı bile ;)