Rabiakltk5 ben iki kere hem de anestezi almadan çektirdim. Çok değişik şeyler okymuştum açıkcası ağrıya dayanıklıyım ondan mı anesteziyle uğraşcak zamanım yoktu ondan mı tektim ondan mı bilmiyorum ama ne kadar ağrıtabilirki dedim ve iki kere çektirdim. Normal muayene gibi ama icerde bi işlemler yapılıyor idrak edebiliyorsunuz, derin derin nefes aldım verdim burnumdan aldım agzimdan verdim,o dönem platese gidiyordum işe yarar beni vucudumu rahatlatır diye düşünmüştüm. Hatta doktora ve diğer görevlileri ben rahatlattım iyiyim merak etmeyin dedim. Ki işlerini rahat yapsınlar. 10 sn mi 15 sn mi ne bi basınç gibi bişe vakum gibi de olabilir ne ağrı ne acı. Çiktim yuruyerek eve geldim işe gittim sonra. Boşuna iyiki anestezi almamışım diye de sevindim.