asya2425 Valla hiçbişey yapmadım hastaneye gitmiştim işte tahlillerim yapıldı bi rahim filmi kaldı onu da yapıym rahatlıyım dedim artık ondan dolayı mı bilmiyorum sonra gebe kaldım özellikle bişey yapmadım yani canım , ilişkiden sonra hemen kalkmadım tabi bi 5 10 dk uzanıyordum ama öyle ayak dikmeleri yaptım bıraktım bi süre sonra olacağı varsa her türlü oluyor merak etme