Ben anestezisiz yaptırdım belki temiz çıktı ondan dolayı mı bilmiyorum ama hiç acı veren bir işlem değildi 10 dk falan sürdü adet ağrısı gibi bi ağrı oldu ama 20 saniye falan sürdü kalkıp gittim kanama oldu biraz. Sanırım bu kişiden kişiye, doktordan doktora değişiyor ve tüplerin açık kapalı olması durumuda etkili. Ön yargılı olmadan bir acı çekme beklentisi olmadan ve bence doktorunuz ne diyorsa ve tavsiye ediyorsa o şekilde çekilmeli