Gozdece_06 1prensannesi_ 23 ünden önce gelmezse doktor 23 ünde yatıracak benimde sancım ağrım falan var ama düzensiz inşallah bekler ben hep bayram falan geçsin istiyorum
Hamidevahap Nerican Gun32 kızlar doktora gttım bugun 40+5 yatıs vermedı arefe gunu gel yatırayım dedı 41 de
aliandalina 1prensannesi_ 27 Nisan doğum tarihi verdi en son kontrolde 17 Nisan iken 37. Haftada 8 Nisan acil sezeryan ile doğum yaptım 🤗 11 günlük olduk teyşşelerrr
meryemsareveannesi21 1prensannesi_ benimde tahmini 27 nisan ama bende bayramdan önce doğucak gibi hissediyorum medense 😂
1prensannesi_ meryemsareveannesi21 aahahah ben kafam dagınık mayısta olabılır dıyorum 😂gelen gıden yok sondurum nedır
annesininbali27 1prensannesi_ Senin cnm yedi günün kalmış benim 2 günüm ama gelen giden yok hala yalancı sancı larim var ama kızımın gelmeye niyet i yok gibi
323832 1prensannesi_ tahmini doğum tarihimiz 26 nisandi kızım şuan 21 günlük oldu erken doğdu Allah yardımcınız olsun kolay doğumlar nasip etsin
annesininbali27 1prensannesi_ Yok gelen giden dağa cnm beklemedeyim son 1 gun bakalım ne zaman gelicek
meryemsareveannesi21 1prensannesi_ bizdede gelen giden yok bayramdan sonraya kalıcak galiba yada eşim şehir dışında kızımda babasının gelmesini bekliyor olabilir bugün gece gelince de doğurmazsam nisanıda geçireceğim ben heralde