Hamidevahap yaa bende dün gittim kontrole hâlen açıklık yok ama nst de sancım iki kere 100 leri gördü kasılma şeklinde hissediyorum belden giren agrı yok. Doktor Perşembe sabah yine gel dedi 🙄 yarın bende 40+5 oluyorum yarında yatirmazsa pazartesi yaparlar yatisi 🤦🏻♀️ çok bunaldım cookk