Hamidevahap Nerican Gun32 kızlar doktora gttım bugun 40+5 yatıs vermedı arefe gunu gel yatırayım dedı 41 de
Hamidevahap Sinem_0618 dogurmak istiyorum dıyınce yatıs veriyo doktor cnm kızımda 39+6 ydım 1 cm acıklık vardı yatıs almıstım 40+0 da dogdu suni sancı verdiler bunda kendi sancımı beklıyorum gelmıyor
Sinem_0618 Hamidevahap bende bazı sebeplerden dolayı yatış istiycem ama devlet hastanesi olduğu için yatış verir mi emin değilim 39+4 olucam o zamanda
nur34_ 1prensannesi_ uygulmya gore son 7 gun 39 haftalgm suan doktorun utrason cihazına gore 38+2mi 3 flndi anlamadm gercekten bn nezmn dogurcmm
Esracaa1 1prensannesi_ annelik çok başka bi duygu tarif edilemez birşey doğum sürecim berbattı normalden sezeryane döndü maalesef