Yusufii bende sıcak tetikliyor dıye biliyordum. Ya ben zaten son ayda her gun duş alıyorum yani sancım var diye ozellikle girmiyorum rahatladıgım için giriyorum. Sudan kaynaklı kesilcegini sanmıyorum ya dogum sancısı olsa devam eder bence. Gecen gun pembemsi akıntım geldi ama aşırı açık renk Bi pembeydi nişan mı degil mi onu da anlamadım bekliyorum hala bakalım. Bayramdan once gelseydi iyidi her gun her gun agrı çekmek cok yoruyor artık🤦♀️