Deletedmom_50 o kadar iyi anlıyorum ki 17+2 olduk hayırlısıyla 30 olsaydık bi bugün kontrol vardı normalde 20. Haftada bebek kendini toplamaya başlar seninki erken toplamış yüzüstü yada sırt üstü yatma dedi bi sıkıntı olur mu acaba geri kalan herşey gayet güzel dedi