Deletedmom_50 Havvagks anladm canim dikkat et senin bebisin hareketler nasıl hissediyormusun ben 20 +2
Havvagks Deletedmom_50 arada çok hafif hafif bi seğirme oluyo biseyler oluyo ama çözemiyorum ilk hamileliğim tecrübesizim 🥹20 den sonra net hissedersin diyolar
Havvagks myangelson bebeğiniz yaşıyor mu acaba 26. Hafta çok erken bi hafta benimde riskim olduğu için merak ediyorum kusura bakmayın nolur
myangelson Havvagks hayır canim 26+5 te doğum oldu 27 haftalık sayılıyor kilosu boyu falan gayet yerindeydi haftasına göre baya iyi büyük bir bebek kesin yaşar dediler ama rabbim 2 gün ömür vermiş yavruma. Enfeksiyondan kaybettik bendeki enfeksiyon bulaşmış
Deletedmom_50 Havvagks pardon pardon yanlış anlamışım seni ben sende 20 hafta sandim ama 17 hafta 2 gün mus
myangelson Deletedmom_50 Allah razı olsun canım evet melek oldu oglum kendisi de melek gibiydi zaten çok güzel bebekti hiç öyle güzel bebek gormedim her gören ne kadar güzel bebekmis diyip ağladı 🥺
Deletedmom_50 myangelson hayırlısı öyleymiş canim demekki Rabbım çok sevmiş yanına almış yaşayan bebegin var mı
myangelson Deletedmom_50 bilmiyorum canım benim 18 de tam anlamiyla hissetmeye başladım 20 de dışarıdan görülüyordu. ilk gebelikse bazıları geç hissedebiliyor hiç hissetmedin mi ?
myangelson Deletedmom_50 amin canım hayırlısıyla sağlıklı bir evlat nasip etsin isteyen herkese rabbim
Deletedmom_50 myangelson yok hissettim ama serklajdan sonra hissettiklerimi anlamıyorum bile yoksa icerden bisey kayıyor gibi oluyordu
Deletedmom_50 myangelson ilk gebelik sayilir bi dusugum var ama onda daha çocuk oluşmamisti bile boş gebelkti
myangelson Deletedmom_50 anladım canım düzelir yakında merak etme bu haftalarda çok normal böyle olması 30 Lara yaklasinca çok daha keskin ve düzenli hareketler hissediliyor