Ebruli_08 canım geçmiş olsun öncelikle benim de 5 aylıkken kaybım oldu 22 şubatta bana doktorum ilk kontrole gittiğimde korunmayı bırakabilirsiniz rahim kendini yeniler her ay beklemenize gerek yok 3 5 ay dedi bgn kaybımın üstünden tam 55 gün geçti ama ben daha adet göremedim tabi sen ne kadar sonra ilk adetini gördün canım