Sarella MerveBeyza maşallah allah uzun ömürler versin 2. Normal Doğumuz galiba ilkinden bir farkı varmı acaba Benimde ikinci doğumum olacak nasip olursa ilki zor geçmişti bundada endişeliyim merak ettim ☺️
Bjk19031903 MerveBeyza Allah anali babali buyutsun🙏🏻 Bende normal dogum diye dusunuyorum sezeryan hic istemiorum ya inslh hersey yolunda gider daha 9+4🥰
Tugceeylul MerveBeyza allah analı babalı büyütsün canım benim.Allah çoçuklarımızı bize bağışlasın ♥️ Dikiş atarken canın acıdımı canım ya ben çok korkuyorum da 😔
MineKarahasanolu MerveBeyza rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah darısı bizim başımıza çok geçmiş olsun allah bir ömür sağlık sıhhat versin inşallah 😘👏🏻👏🏻🌷💐🎊🎉❤️
Kdraltn blackberry118 Kiz yok benim 7 dikisim var. İlk zamanlar aicidi gecti gitti ne alakasi var iliskiyle falan. Korkacak bisey yok rahat ol
Azrasare MerveBeyza gözünüz aydın 😘 allah analı babalı büyütsün sağlıkla inşallah 🌸Merak ettiğim birşey var diğer kızınızın tepkisini ne oldu bebek eve gelince benim de iki yaşında kızım var şimdi 22 haftalık oğluma hamileyim
Gulseni Allah analı babalı büyütsün. Güzel bir doğum olmuş. Ben de hamile olduğumu kızımın doğum gününde öğrendim 😊 İlk doğumumu normal yapmıştım ama ağrım suyum gelmeden doğuma almışlardı baya eziyet oldu. Rabbim Nasib ederse bu sefer ağrım gelmeden gitmeyi düşünmüyorum
Tugceisil MerveBeyza ayy ne güzel hayırlı olsun Rabbim analı babalı büyütsün bizlere de bir nefeste kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻
Eda-cnnbyc MerveBeyza canım ya çok sevindim Rabbim sağlıklı bir şekilde büyütmeyi nasip etsin hikayene bayıldım özellikle ebenin o yanaklarını mıncırıp öpmek istedim 😂 bende 24+1 hamileyim Allah nasip ederse mart ayında kızım olacak ve normal doğum istiyorum inşallah herşeyim yolunda gider sağlıklı ve hayırlı bir şekilde kucağıma alırım 🙏💕