MerveBeyza
Kizlar yazamadım k.bakmayin misafir iki bebek derken yeni bakabildim. Buyuk kizim alisti bebege hatta goremeyince evde ariyor elinden yanağından opturuyorum cok sakinmamaya calisiyorum insallah boyle gider. Normal dogumun avantaji ikisiyle de ilgilenebiliyorum evimi temizledim bugun mesela evde tektim her isimi yaptim. Hepinizinkini tek tek alintiyamadim. Sabah nisanim gelince evde sancimi cekiyim istedim hastanede 4 cm olunca kendi sancimi az cektim 6 cm olunca suyum tam gelmedi onu patlattilar tam sancimin geldigin zaman cubuk gibi biseyle patlattilar inan anlamiyorsunuz bile sadece sanci agrisi oluyor. ilkine göre sanciyi karsilamam kolay oldu yurudum ve bir yer buldum sancim gelince oraya tutundum egilip kalktim surekli hatta asagida daha cok kalmaya calistim sancim geçince yurudum. Size en buyuk tavsiyem bu sanci zamani yatmayin egilip kalkin surekli. Cok salavat getirdim dualar okudum. Allahim yardim et ne olur dedim durdum. Tek normal dogum yapan ben olunca annemi de aldilar hep o da yanimdaydi. Dualarim sizinle kizlar yaparsiniz hic korkmayin zaten Rabbin o gun size oyle bi sakinlik veriyor ki inanamazsiniz yaparsiniz biz yapariz kizlar o an herseye deger sancilari karsilayin gerisi gelir :)