Aysaliannesi Happycatt merhaba Begüm hocaya randevu nasıl bulabiliyorsunuz arıyoruz doldu diyorlar hep
Tugceeeeeee1 Happycatt evet normal doğum 6900 falan dediler sezaryende 2 bin ama randevu bulmak mümkün değilki
Happycatt Tugceeeeeee1 şuan randevular açık her ayın 26 sında açılıyor 22 mayısa bak ondan sonrasında randevu var
Tugceeeeeee1 User10 sordum bugün ilk doğum olduğu için normal. Veya sezaryen fark etmeksizin 11 bin dedi indirimli halı de 9 bin falan hangi hoca olursa olsun fark etmiyor deidler bir gün de yatış dahilmis
Tugceeeeeee1 User10 ilk zamanlarda yaptirmadigima bin pişman oldum ama o zamanlar kararsız kaldık. Şimdi de sadece doğum için sigorta yaparlar mı bilmiyorum
Nzkyrdru Ben önceki gebeliğimde kerime hanımla başladım sonra Ayşegül hanıma geçtim düşük yaptım bebek gelişmedi düşük ve kürtaj sürecimde Nazan Hocayla tanıştım şimdi tekrar gebeyim onu çok sevdim ona devam etmeyi düşünüyorum
Tubaevrn Pemberuya bende sivasta yaşıyorum 6. Ayımızda çağlar beye randevü alacağım doğuma onun girmesini istiyorum ücretler nasıl sezeryan düşüyorum doktorun ilgisi nasıl bir de renkli ultrason veriyor mu
Pemberuya Tubaevrn renkli ultrason vermiyor canm 260 tl idi tekrar zam gelmediyse bende Haziran’da tekrar gitmeyi planlıyorum Allah nasip ederse
Tugceeeeeee1 Tubaevrn renkli ultrason falan vermiyolar. Normal doğum 6900 sezaryen 2 bin ilk çocuk icin