Nzkyrdru çok şükür iyyim bu 4. Gebeliğim 1 kimyasal 2 kezde bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum şuan 15+1 im şükürler olsun gzüel gidiyor inşallah sonuna kadar gideriz bebeğimi sağ salim kucağıma alırım numune de özlem bolayıra gidiyorum doktorum dan aşırı memnunum 3 lü test için üniversiteye gitmemi söyledi salı günü gidicem bakalım