Bu kotu yorum yapanlara birşey soylemek istiyorum, suda dpgum olunca havali ve çağdaş ama evde dogum yapincami geri kafali oluyoruz anlamadim. Ozgurlukten bahsediyorsunuz lakin insanlarin kendi haklarina saygı duymuyorsunuz. Nasil suda dogum yaparken bi koç varsa, evde dogum yaparkende bi ebe var ve bu ebe yine bilgili birisi, laf soylemeden once biraz arastirin LUTFEN. Bende evde dogum yapmayi cok istiyorum, ve bu kararimin kimseyi ilgilendirdigini dusunmuyorum (: BENİM BEBEGİM BENİM VUCUDUM VE BENİM KARARİM 😌