asu_nyy ssvd istedigim icin intihara tesebbüs ediyormusum gibi bir toplum baskısı var üzerimde, komsum ebe o bile ne gerek var modunda bi saglıkcı olarak herkesten önce desteklemesi gerekenler karsı cıkıyor, bulundugum sehırde 3 dr destekleyen onlarda özelde tabi, ssvd diyince ekstra ücret ekleniyor, maddi olarakta bi zora sokuluyoruz, kaldıkı ılk dogumdaki sezeryan olma benim istegim degildi pıhtılasma ıgnesi kullandıgım ıcın kanamayı durduramayız gibi bir bahaneyle sezeryana alındım şimdi ögreniyorum ki asıl seseryanda bu risk daha fazlaymıs, dr un agzından her cıkanı kabul etmemek lazımmıs ama iş işten gecti işte. İşin kolayına kacmak dr icin programına uygun gün tarih, hastane icin ekstra ücretsin mis giibi senin neyasadıgında kimsenin umru degil maalesef.