Kardesim sen bi sıkıntı bile yasayacak olsan bu hersekilde yasanacak(: he ama hastanede olunca bebegin hatasi evde olunca annenin hatasi denecek o ayri (: bence sen son zamana kadar Allaha dua et o senin için en guzelini hayirlisini nasip edecektir, senin niyetin cok guzel 🌻 gelen yorumlarada tavrini koymadigin surece, haklarini hatirlatmadigin surece susmayacaklardir (: