Flowers88 canım kaygılarını anlayabiliyorum, öncelikle eğer evde ebe ve koç ile doğum yapmayı düşünüyorsan sanırım imkan açısından özel hastane opsiyonu olabilecek birisisin. Öncelikle ebeler ne kadar doğum yaptırsada doktor değiller, sende ve bebekte oluşabilecek herhangi bir komplikasyında müdahale etme bilgisine sahip değiller kaldıkı evde o ekipman da yok. Kaygılarını anlıyabiliyorum bende her gelen geçen beni muayene etsin yüz kişiyle muhatap olayım hiç istemiyorum o yüzden özel hastane seçeneği masada. Sonra pişman olmama adına sanki özel hastane daha doğru bir tercih gibi. Eskilere gelecek olursak evet evde doğuruyorlarmış ama sonrasında türlü türlü komplikasyonlar ile ne yazık ki, doğum anında anne ve bebek kaybı da çok oluyormuş Allah esirgesin. Umarım kendin için en iyi yolu bulursun.