Flowers88 özelde yaparsan zaten rahat olıyor kuzum ☺️ bence evde yapıp riske atma kendini ve bebeği. Sanırım birilerinden duymuşsun 10 kişinin gelip el atması gibi bir durum özelde söz konusu bile değil. Ama devlet için malasef aynısını diyemem ☺️ ama evde ebe tuttuğun zaman birincisi hijyen malasef yeterli değil. İkincisi bebekte oluşabilecek komplikasyonlar belirsiz. Hastaneye yetişme vs tamamen zaman kaybı. Üçüncüsü kendini de riske atıyorsun. Örneğin yırtılma durumunda, aşırı kan kaybı durumunda ebe bir şey yapamaz bence.
Bir de burda birisi anlatmıştı inan hatırlamıyorum hangi post ama ya kendi ya komşusunun doğum anında evine poliser vs gelmişti. Sesten şikayetçi olmuşlardı. Bir de bu yanı var 🫤 artı olarak ne zaman doğacağı da belli değil. Gece olduğunu düşünsene 😵💫 mesela karnında bebeğin kalbi dursa anlamayacaksın bile😣 çok tehlikeli
Tek iyi yanı kendini güvende hissettiğin yerde doğuracak olman. Ama sancılarını evde karşılayıp sonlarına doğru hastaneye gidebilirsin. Genelde öyle yapıyor buradakiler de☺️