asu_nyy avrupada işin özü dogası bozulmamış, türkiyede annelerimiz ninelerimiz evde yapıyormus dogumu, bedenimiz bebegimiz nasıl gelecegini biliyor gereksiz müdahalelerle sabırsız ve saygı duymadan hoop sezeryana alınıyoruz bunlardan biride benim. Sezeryanda bi dogum sekli tamam ama gerekli durumda yapılmıyor cogu hastanede. Öylesine abartılarak korkutularak anlatılan dogum hıkayeleri var ki evde dogum dıyınce nerdeyse geri kafalı ilan ediliyosun, avrupa ne güzel geri kafalı mevzu ınsan saglıgıysa!