_brcu88_ Klbk25 yok canım ikili yaptırdım ama 3 lüyü yaptırmayı düşünmüyorum yaaa çevremde araştırdım biraz da çok nadir 3 lü yaptiran hatta bir cougu ikili bile yaptırmamış
Klbk25 _brcu88_ devlet takipliyim şimdi gittiğimde yine yaptır diyecekler bebeğe detaylı bakiyolar diye yaptırayım diyorum
_brcu88_ Merve171214 yaa Allahimmm 🥰😍😘❣️çok güzel okurken bile güzel Raabbim isteyen herekse nasip etsin bu duyguları kimsenin kucağını boş birakmasin ❣️
Merve171214 _brcu88_ amin inşallah 🙏🏻 şimdi ikinciye hamileyim bu sefer bakalım ne zaman hissedeceğim 🥰
Klbk25 _brcu88_ zaten kan alıyolarmış bide bebeğin gelişimine bakıyolar bildiğim kadarıyla 2li yaptırmadim bunu yaptıricam
Merve171214 _brcu88_ 21 haftalıkken yaptırmıştım o zaman 250 tlydi bazı devlet hastaneleri yapıomş ücretsiz bizim ilçedeki devlette yoktu o yüzden biz özele gitmiştik
_brcu88_ Haa ikilide de öyle yaptılar kan aldılar benden bide bebeğin gelişimine baktılar ense kalınlığına falan