Hilalllle _brcu88_ cinsiyeti öğrenemedik aşırı hareketliydi ama bacaklarını hiç oynatmadı 28inde tekrar kontrolüm var canım o zaman umuyorumki öğrenelim buarada doğumum 8 ekim gözüküyor senin ne zaman
Zehross03 Hatice-6363 15 in içinde ama tam kaç bilmiyorum sürekli değişiyo ultrasonda 15 3 15 4 falandır muhtemelen canım senin
beyzzsenturkk _brcu88_ ben hissetmiştim ama dısardan belli olmuyordu esim bagırsaklarındır diyordu ama bebek olduğuna eminim 16 da cokkk hafif hissetti esim dısardan
minnakkraker _brcu88_ işte bana da öyle de oluyor hatta bi kaç post açılmış bu konuda aynı şeyi yazmışlar oraya da ordan okudum😂
aysglemrkn _brcu88_ 2 oğlumu bende çok erken kalp atışı gibi pıt pıt hissetmiştim.anneme söyleyince ozaman erkek demişti hatta ama sanırım 9 haftalık felandı daha ikiside erkek oldı şimdi hamileyim tekrardan asla hissetmiyorum umarım kızdır 🙃
_brcu88_ Hilalllle benimkide öyle görünüyor Allah izin verirse inşallah Rabbim gönlünüze göre verir canım ❣️
Merve171214 _brcu88_ Ben hissetmiştim sık sık oluyordu bebek değildir demiştim ama doktor kontrolünde doktoruma da denk gelince bebek olduğundan emin olmuştum 😊
_brcu88_ Merve171214 aayyy doktora nasıl denk geldi 😂😍bende az önce yine hissettim biseyler Allah’ım yiycem yaa
Merve171214 _brcu88_ kontrole gitmiştim tam ultrasonla bakacak jeli sürecek bir şey geçti minicik bir hareket hissettin mi dedi evet ama bebek mi emin değilim dedim evet bebeğin bakalım oğlun napıo dedi o sırada içerde hareket halindeydi çok tatlı bir andı 🤩
Dnzglsm_123 _brcu88_ 16. Haftam da hissetmiştim ben 18 oldum şimdi ara ara yine hissediyorum. Küçük bir tekme hissettim sanki bir ara 🥺💕
_brcu88_ Klbk25 yok canım ikili yaptırdım ama 3 lüyü yaptırmayı düşünmüyorum yaaa çevremde araştırdım biraz da çok nadir 3 lü yaptiran hatta bir cougu ikili bile yaptırmamış
_brcu88_ Merve171214 yaa Allahimmm 🥰😍😘❣️çok güzel okurken bile güzel Raabbim isteyen herekse nasip etsin bu duyguları kimsenin kucağını boş birakmasin ❣️