Canimucizem yaaa bide millet daha erken falan diyo ya ondan da tereddüt ediyoruz aslında 😂mesela bana sürekli cinsiyetini sorarlardi 13+ 5 günlüktü doktor söylediğinde geldim söyledim kız olduğunu bu kezde işte çok erken söylemiş yanılma payı vardır demeye basladilar ozaman niye soruyorsunuz ki😂🤣