Selam12 doktor gecen hafta muayane de cuma seni dogurtayım demıstı dun gitmedim cnm salı kontrolum var bej mde 40+4 oluyorum Baska doktora aldım muhtemelen gene yatıs vermek isteyecek bana benım ıkıncı dogumum olxak kızımda da 40+0 da 1 cm acılma yla kendim yatıs almıstım suni sancı aldıgıma cok pisman olmustum cok zor gecmıs tı dogum acılmam ilerlemem isti bunda kendi gelsin istiyorum ama sanırım oglumuda kendi sancım suyum la doguramıyxam cnm bunda acıklık falan bakılmadı henuz 😑