Birglkyk5- Bedihaaa evet sıkıntı olduğunu bende duydum ama suni almadan yapmak istiyorum neler yapmalıyım acaba
Hamidevahap rky2 masallah canım benim gule Gule buyut Allah bagıslasın cok gecmıs olsun bebegıni öp yerime bekleyeceğim bende gunu vaktınsaatı gelen doguyor gercekten
Gizemgksnmz Hamidevahap 39 haftalık olduk ne sancı var ne bir belirti var oğlan yerinden memnun galiba gelecek gibi değil☺️
Hamidevahap rky2 amin canim ınsallah nasıldı kolay oldu mu dogum bı anda nasip oldu ıns dogurursun bu gece demıstım🙂
BeatifulAngel 39 haftalığım, 39+1 olucam yarınz, çok tevirginim ikinci doğumum , psikolojik zorlanmıştım ilk doğumda çok sancım vardı, şimdi 2ci gelecek ama korkuyorum
Hamidevahap BeatifulAngel bende ilki cok zordu 22 saat sancı almıstım sunii acılmasız asırı cok dıkısli dogum yapmıstım pskılojım bozulmuştu bunda kendi gelsin istiyorum ama yine aynısı olxak gıbı