Selma067 Adeninannesiseren dün kontrolüm vardı 14+5 haftalık dedi doktor hemen erkek dedi ☺️ İnanmadım doğrumu değişirmi kesin mi şimdi dedim 🤣🤣
Ezgihso Adeninannesiseren bende detaylı ultrasyonu bekliorum biraz zaman geçsin diebaşlayacam bende yavaş yavaş😊
goncacan Adeninannesiseren 12.haftada.ogrendim ben ayrica ilk cocugunuz falansa doktor degistirin öyle sey mi olur ya deli midir nedir
Adeninannesiseren goncacan ya varya cidden artık bu kadar yorumdan sonra eşimle ve annemle konusup doktoru değiştiricem
goncacan Adeninannesiseren bence de değiştirin tabi ki hepimizin önceliği önce sağlıklı olmasi ama cinsiyet merak etmek kadar doğal bir hakkimiz yok sonuçta yani bu konuda inatlasipta söylemeyen doktor ilk defa duyuyorum
Selma067 Miram65 hafi hayırlısı cinsiyeti ne olursa olsun sağlıcakla kucağına almak nasip olur inşallah ☺️
Elifyilmaz Adeninannesiseren canim bana 14 te kiza benziyor dedi 15 te kesin kiz dedi suan 17 haftaligim bakalim nasip
Umutlu2272 Adeninannesiseren 15.haftamda gittim büyük ihtimal kız dedi. Ama tam emin olamadı daha sonra yine gittim 18.haftada Eminim kız dedi☺️☺️
Light345 12 haftada öğrendim %80 90 kız dedi 17 haftada tekrar gittim kesin kesin kız dedi değişmedi 😊
Miniklerimmm HaticeElmas benimde aşşağı yukarı aynı haftalarda tahmin etti ama tam tersi kız dedi erkekmiş😅🤷♀️
HaticeElmas Miniklerimmm bende dha bi türlü tam ögrenemdm doktorm bi erkek bi kız diyor bnde bşka doktora gttm oda erkek dedi kız mı erkek mi artık bende bilmyrm 🤔🤔
Vctry1706 Miram65 büyük ihtimalle ama belli de olmaz 20.haftada detaylı ultrasona kadar herşey olabilir 🤗
Burjucan Adeninannesiseren 12 de ikili taramaya gitmiştik rahim ve karın yapımdan ötürü alttan muayene etti yüzde yüz de kız dedi