Vctry1706 artik degisecegini zanetmiyirum kabullendim ama bi kızım var cok istiyordum buda erkek olsun ama yapacak birsey yok bi an uzuldum bi ama hersey Allahtan yapacak birsey yok aslında insanın cevresi insani cok üzüyo bide ben doguluyum kürtler biraz daha erkek çocuklarına değer veriyorlar cok😏😏😏😏