EsenBursa 14. Haftadayım cok kararsızım yaa doktoru degiştirmekte gec mi kaldım yoksa tam zamanı mı bilemiyorum. Doktor cok bilgili diyorlar ama bi o kadarda az ilgili cok kaale almıyor umursamıyor. İyi dedim sana cok kurcalama bence diyip geciyor. Anlamadım yaa ilk bebek telasımızı yasatmadı. Annem de tutturmus bu doktor cok iyi cok prof.yılların doktoru vs. Cok kararsızım yani