2kuzu1anne Likayolcusu sudan şişmis olabiliyor benim oglanda köfte burun bal dudakti utrasonda ama dünyaya geldiğinde ne burun vardı nede o dolgun dudaklar 😃
Likayolcusu Heramm sol üstte biyer var oraya basınca resim yükle yazıyor linki kopyalayıp yapıştırıyorsunuz 🥰
Eemoom Likayolcusu ödemdir annesi o 😄 bide kesenin içinde dar alan ya basık duruyo burunları çıkınca minicik 😄
Yldz-z Likayolcusu Maşallah çok tatlııı 🧿 😍 benimde ilk hamileliğim ve 34. Haftadayım ilk kez görebildim 🎊😍🎉
ballikedii Likayolcusu benimde ilk gebeliğim burada 26+1 şuan 27+6 olduk 21. Haftadan sonra her gittiğimiz de yüzünü gösterdi bize çok şükür yoksa. Hep ayakları hep yüzündeydiii 😂 annesi yesim onu fındık burunlum 🥹 hepimize maşallaaahhh
Tugraseda ballikedii insan böyle detaylıca görünce idrak ediyo can taşıdığını günlük hayatta ben hiç hamile gibi hissetmiyorum çünkü, ne zamanki ultrasona girip onun elini ayağını hareketlerini görüyorum işte o an diyorumki evet içimde kanlı canlı biri var😂🌸
2_evlatyolda Likayolcusu yaaa masallah subhanallah 💞 darısı basımıza inşallah böyle pozlarmız olur bizimde
Pnrpnr_ Likayolcusu yaaa bu nasıl güzellik böyleee maşallah 🧿💗 annesi yaa şimdiden böyle tatliysa doğunca bakmaya doyamayacağınız bir kız bebiş geliyor 🤩