Umayyildrim Pik3453 anladım canım çok teşekkür ederim .Benimde en yüksek tokluk 133 çıkıyor açlık da 95 en fazla . Bakalım ne olacak.Allah sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah