Pik3453 evet ölçüme başladım zaten ölçümler normal değerde çıktıkça listeyi kendime göre yönetip, hafifletmeyi düşünüyorum.
Pik3453 doktoruma sordum bu ay biraz geç saatlerde yemek yiyorum o yüzden yüksek çıkmış olabilir mi
Aslında aynı durumu son zamanlarda bende yapıyordum, 14 aylık kızım var onu uyuttuktan sonra 11 gibi falan yemek yiyordum, hatta son 1 haftadır yurtdışından abim geldiği için baya çikolata ve tatlıyı da abartmıştım.