Gnll35 Adenbebek tabi yüksek yaşlarda risk fazla oluyor ama 18 yaşında birinde de yüksek risk çıkıyor. Bu arada ben 25 yaşındayım yaş riskim diğer sonuçlara göre yüksek çıktı için rahat olsun.
Zeynepduruali Eraa ense kalınlığı 1.9 çıktı ama burnunu göremedi doktor, arkası dönüktü, ama benim raporum da özellikle papp a seviyesi düşüktür diye belirtilmiş 😖 Sürekli ağlıyorum 😥
Eraa Zeynepduruali aglama aglayarak bebeginide strese sokuyorsun ense kalinligi guzel bence sonucunda guzel gelicek ben o bekleme surecindeyken sekine duasini cok okudum ya safi cok crkdim icini rahatlatir intersen sende yap hersey allahtab rabbim sevindirsin
Aryamom- Nesoz Tabiki içiniz rahat edicskse paranın bir önemi yok önemli olan bu fikrimce Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Eflinisa canimacan benim ikili taramamda hiçbirşey çıkmadı doktor cok güzel dedi ama 3 lü taramayada gün verdi yengemde hamile onda da 2 li taramada birşey çıkmadı 3 lüde dawn sendromlu olabilir dedi
Kerem2014 Eflinisa yengen kaç yaşında canım benimde çyle 2li iyi 3lü 1/270 risk çıktı..yengenin riski kaç çıktı
kizbebekannesii Kızlar bugün ikili tarama için kan verdim. bir de burnu ve ensesine baktılsr burnu kemiği iyi dedi ensesi de 1,35 mm çıktı. Değerlerim iyiymiş çok şükür :) inşallah kan da iyi çıkar. 🙏🏽
Zeynepduruali Eraa canım çok teşekkür ederim desteğin için... o kadar zor ki... rabbim hepimizin evlatlarını korusun 🙏🏼
Dmakog Zeynepduruali allahım hayırlısını versin valla ya bu testler madem olasılık jiç yapmayın dna yapın direkt ya off canım papp a mom değerin kaç onlara takılma 1/10 çıkmış kadının birinin ve sonuç tertemiz o gün yediğin verirken kanı ruh hali bile etkilermiş doktorum dedi ama tabi kesin konuşmamız lazım ben bilim insanıyım dedi doktorum o yüzden siz isterseniz yaptırın dedi ah bi çıksın valla bişeyker yapıp dağıtcam ya. 1 aydır benden ben gitti saçma sapan rüya görür oldum
Zeynepduruali Dmakog canımm evet ya psikolojim bozuldu artık, papp a değerim 0.97 yazıyor canım ve özellikle papp a seviyesi düşüktür diye belirtilmiş
Dmakog Zeynepduruali canım benim kötü çıkmıştı amniyosentez yaptırdım pazartesi sonucum temiz çıktı çok şükür
kizbebekannesii Dmakog canım sen bu testi yani dna olanı nerede yaptırdın ? Ben de yaptıracağım pts konusacagım da kombine riskim 1/155 cıktıgı ıcın ıkılıde. Firmadan sonuc yanlıs gelmıs gibi geldi bana neresi merak ettim seninkini. Ayrıca çok sevindim gerçekten inşallah benim de iyi gelir 1 haftadır gecem gündüzüme karıştı.