Marpling Kerem2014 ikili çıktı zaten dna testi yapılınca üçlü ye gerek kalmadı .ama benim o riskimde bile dr bişey olmaz korkma demişti.2’li 3’lü sadece olasılık verıyor dedi.hiç bir geçerliliği yok
Zeynepduruali Dmakog alla alla nasıl DNA karışmamış kana, benim ki 15+4 inşallah bana da öyle demezler 😔
Dmakog Kerem2014 cvs de plesanta dan parça alarak dna inceleniyor cvs ve amniyosentez de düşük riski olduğu için durumun varsa fetal dna baktırmak daha mantıklı
Caglaaa Bo25 benim değerlerimle aynı canım benim gittiğim doktor ayrıntılı yapan doktor gayet iyi demişti bana
Dmakog Zeynepduruali ya bizde anlayamadık çok nadirde olsa olabiliuormuş dna varmış ama onların istediği sınucun doğtu çıkabilmesi için yeterli değilmiş bakalım beklemedeyim bende bu hafta çıkacak dediler başka merkez 1 aydır yaşadığım stresi ben biliyorum
Zeynepduruali Dmakog seni çok iyi anlıyorum, bende dün kan verdim ama var ya canımdan can gidiyor, sonucu öğrenmekten bile korkuyorum ya, risk 1/158 😔 papp a değerim düşük 0,97
Dmakog Zeynepduruali allahım hayırlısını versin valla ya bu testler madem olasılık jiç yapmayın dna yapın direkt ya off canım papp a mom değerin kaç onlara takılma 1/10 çıkmış kadının birinin ve sonuç tertemiz o gün yediğin verirken kanı ruh hali bile etkilermiş doktorum dedi ama tabi kesin konuşmamız lazım ben bilim insanıyım dedi doktorum o yüzden siz isterseniz yaptırın dedi ah bi çıksın valla bişeyker yapıp dağıtcam ya. 1 aydır benden ben gitti saçma sapan rüya görür oldum
Eraa Fetal dna pahali 3000 tl idi cvs 1500 tl durumumuz cvs uygun oldugu icin onu yaptirdim ama imkan varsa fetal dna tavsiye ederim cvs ve aminosentezde dusuk riski var yaptiricaksanizda iyi bir profa yaptirin derim
Eraa Zeynepduruali kalbini ferah tut Allah in izni ile temiz cikar ben cok dua etmisdim rabbim sevindirdi
Nesoz Susam_Annesi garanti sonuç olduğu için.e tabi birde bu testi gittiğim özel hastane yapıyor ve fiyatı oldukça sağlam!
Nesoz Dileqim bilmiyorum yarı Susam_Annesi istemedi ama seçenek olarak sundu.biraz evhamlı olduğum için acaba yaptırsammı diye düşünüyorum tabi🤔
Nesoz Kerem2014 hepsi ayrı birşey söylüyor.örneğin benim takibimi yapan doktor amniyo sentezi artık eski bir yöntem ayrıca 1/100 düşük riski yaratıyor ben asla yapmıyorum diyor.ama ben işim gereği bir sürü jinekologla çalışıyorum tam tersi görüşte olanlarda var..
Nesoz Aryamom- bunu yapan özel firmalar olduğu gibi gittiğim hastanede yapıyor bu testi.tabi doğal olarak insan düşünüyor para içinmi diye!
Aryamom- Nesoz Tabiki içiniz rahat edicskse paranın bir önemi yok önemli olan bu fikrimce Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Eraa Zeynepduruali rabbim sevindirsin eger bebeginizin ultrasonunda bi sikinti yoksa ense kalinligi iyi ve burun olusumu varsa temiz cikicaktir eminim
Zeynepduruali Eraa ense kalınlığı 1.9 çıktı ama burnunu göremedi doktor, arkası dönüktü, ama benim raporum da özellikle papp a seviyesi düşüktür diye belirtilmiş 😖 Sürekli ağlıyorum 😥